Lost In Your Eyes (迷失在你深遂的雙眼) 小甜甜布蘭妮



分類:西洋歌曲

2008/11/28 11:29


 


 






































Lost In Your Eyes (迷失在你深遂的雙眼)


 


I get lost in your eyes
我迷失在你那深遂的雙眼
And I feel my spirits rise
然後感覺到我的靈魂正為你起舞
And soar like the wind
如風一般向天攀升
Is it love that I am in
這是否說明了我正沉浸在愛情之中


I get weak in a glance
你的無意一瞥使我為你著迷
Isn't that what's called romance
難道這就是人們口中的愛情
And now I know
我現在才知道
'Cause when I'm lost I can't let go
一旦我為你而迷失了 我就無法說服自己輕易放手


I don't mind not knowing what I'm headed for
我不在意我的所做所為是為了什麼目的而行
You can take me to the skies
你能帶我遨翔於遼闊的天空
It's like being lost in heaven
這就像是墜入在美好的天堂
When I'm lost in your eyes
當我迷失在你那深遂的雙眼


I just fell, don't know why
不知為何 我只是不停的墜落
Something's there we can't deny
有些事我們永遠不能否認~愛
And when I first knew
而當我第一次意識到
Was when I first looked at you
就是我最初見到你的時候

And if I can't find my way
當我無法覓得人生的道路
If salvation seems worlds away
如果這世界將不再得到救贖
Oh, I'll be found
喔 我將無所遁形
When I am lost in your eyes
當我迷失在你深遂的雙眼



I don't mind not knowing what I'm headed for
我不在意我的所做所為是為了什麼目標
You can take me to the skies
因為你能帶我遨翔在那遼闊的天空
It's like being lost in heaven
這就像是墜入在美好的天堂
When I'm lost in your eyes
當我迷失在你那深遂的雙眼


I get weak in a glance
你的無意一瞥使我為你著迷
Isn't that what's called romance
難道這就是人們口中的愛情


Oh, I'll be found
喔 我將無所遁形
When I am lost in your eyes
當我迷失在你那深遂的雙眼之中






arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 flyyoko 的頭像
    flyyoko

    小容可的成長紀錄

    flyyoko 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()