I'd really love to see you tonight (今晚我真的很想見你)



 


 






































I'd really love to see you tonight (今晚我真的很想見你)


 


Hello, yeah, it's been a while
哈囉,有一陣子沒見面了
Not much, how about you
最近過的如何?
I'm not sure why I called
我不確定為何打這通電話
I guess I really just wanted to talk to you
我想我真的只是想跟你說說話


And I was thinking maybe later on
我想,也許待會兒
We could get together for a while
我們可以聚一聚
It's been such a long time
有好長一段時間沒見面了
And I really do miss your smile
我實在很想念你的笑容


I'm not talking about moving in
我並不是想搬進去住
And I don't want to change your life
也不是想改變你的生活
But there's a warm wind blowing, the stars around
但暖風吹拂,繁星滿天
And I'd really love to see you tonight
今晚我真的很想見你


We could go walking through a windy park
我們可以散步到微風輕拂的公園
Or take a drive along the beach
也可以開車到海邊兜風
Or stay at home and watch TV
或是留在家裡看電視
You see it really doesn't matter much to me
你看,我一點都無所謂


I won't ask for promises
我不要求你的承諾
So you don't have to lie
所以你無須撒謊
We've both played that game before
我倆從前已玩過這遊戲
Say I love you and say goodbye
說完我愛你,然後分手







arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 flyyoko 的頭像
    flyyoko

    小容可的成長紀錄

    flyyoko 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()