Mandy (嫚蒂) 西城男孩westlife



 






































Mandy (嫚蒂)


 


I remember all my life
回憶我的一生
Raining down as cold as ice
冰冷得如同雨下
Shadows of a man
男人的影子
A face through a window
窗外的臉龐
Crying in the night
在夜裡哭泣
The night goes into morning
把夜晚又哭成了清晨


Just another day
又是另外一天
Happy people pass my way
快樂的人們經過我身旁
Looking in their eyes
看著他們的眼睛
I see a memory
我看到了一段回憶
I never realized
我從來沒有發覺到
How happy you made me, oh Mandy
你讓我那麼的快樂,噢!嫚蒂


*Well you came and you gave without taking
你來了,不求回報的付出
But I sent you away, oh Mandy
但我卻拒絕了你,噢!嫚蒂
Well, you kissed me and stopped me from shaking
你吻了我,使我不再顫抖
And I need you today, oh Mandy
我需要你,噢!嫚蒂


Standing on the edge of time
佇立在時間的邊緣
Walked away when love was mine
當愛情屬於我時,我卻走開了
Caught up in a world of uphill climbing
趕上不斷上坡的世界
The tears are in my mind
淚水在我心中
And nothing is rhyming, oh Mandy (*)
一切都不押韻了,嫚蒂


Yesterday's a dream
昨日是一場夢
I face the morning
我面對著早晨
Crying on a breeze
在風中哭泣
The pain is calling, oh Mandy (*)
痛苦在呼喚啊!嫚蒂




arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 flyyoko 的頭像
    flyyoko

    小容可的成長紀錄

    flyyoko 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()